Vision Consulting Curs open Customer Care - 8 octombrie

350,00 Lei

Cursul de Customer Care este dedicat celor care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare si relationare cu clientii, celor care doresc sa invete sa ofere servicii aproape de excelenta, prin rabdare, comunicare, socializare, bun simt si atitudinea potrivita.

 

Obiectiv: Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si relationare cu clientii, pentru a putea oferi servicii de calitate si a avea clienti multumiti.


Beneficile tale la final de curs de customer care:

  • Identifici stilurile comportamentale ale oamenilor
  • Afli cum poti sa oferi servicii de calitate
  • Ai mai bune abilitati de comunicare si de relationare cu clientii
  • Stii cum sa oferi feedback pozitiv
  • Intelegi importanta serviciilor de calitate si avantajul competitiv dat de acestea

 

Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului.
Cine participa: Orice persoana care relationeaza direct cu clientii si care doreste sa creasca calitatea serviciilor oferite.


Nr. participanti: 6 – 12 persoane

Metode

  • Curs deschis
  • Studii de caz si exemple practice
  • Materiale filmate
  • Metode experientiale


Inscriere la curs:

Cand: 
8 octombrie 2019, ora 9.00 – 16.30 

 

Unde: Bucuresti

Investitie : 350 lei

Cuprinde: diploma de participare, manualul de curs, pauzele de cafea

La comanda
Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: Vision-3757-8145 Ai nevoie de ajutor? 0749.273.854
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)

Agenda Curs Customer Care
 

1) Imaginea de sine si publica

  • apartenenta la companie (nivelurile neurologice ale lui Robert Dilts)

  • beneficiile identificarii obiectivelor personale cu obiectivele companiei

2) Drepturile clientului

  • tratamentul nediferentiat

  • promptitudinea

  • calitatea asteptata

  • bonul de casa

3) Eticheta In relatia cu clientul

  • prima impresie

  • servirea

  • atitudinea – zambetul face diferenta

  • finalizarea comenzii

4) Crearea relatiei cu clientul

  • identificarea – client nou sau vechi

  • ancorarea

  • crearea raportului

  • retentia si fidelizarea

5) Elemente de vanzare

  • abordarea

  • identificarea nevoilor

  • prezentarea solutiei si a alternativelor

  • influentarea

  • inchiderea vanzarii

  • up-selling

6) Tratarea reclamatiilor

7) Importanta contributiei personale la imaginea si succesul companiei


Despre trainer - Daniela Irimia

Background profesional: Experienta de peste 14 ani in business, marketing si vanzari.

Din 2009 este antreprenor si fondatoarea mai multor proiecte ce incurajeaza dezvoltarea personala si profesionala (www.gandeste-pozitiv.ro). Din 2010 a inceput activitatea ca facilitator in programele de teambuilding si training. In 2013 devine Business Partner in cadrul Vision Consulting.

Autoare de carte si fondatoarea proiectului educational si motivational pentru femei – FemeiaIndependenta.ro

Educatie: Licentiata in Stiinte economice si Management la Facultatea de Management si Marketing din cadrul Universitatii Romano-Americane din Bucuresti. Trainer acreditat ANC, NLP Practitioner

Training-uri livrate: Abilitati de Comunicare, Comunicare Asertiva, Comunicare in vanzari si la telefon, Customer Care, Time Management, Abilitati Manageriale, Teambuilding, Managementul Conflictelor

 

 

Scrie un review


Suport clienti 9:00 - 18:00

0749.273.854 contact@edumarket.ro
close

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!