Code School Clubs Code School in scoala ta

WE USE TECHNOLOGY FOR SOCIAL CHANGE 

INVATAM PROGRAMARE PRIN JOACA 

Code School este un club privat de tehnologie al carui scop este apropierea copiilor cu varste cuprinse intre 7 si 16 ani de domeniul IT si stiintele exacte. 


Copiii invata cum pot folosi tehnologia intr-un mod responsabil, invata prin tutoriale simple cum sa isi creeze propriile jocuri, aplicatii sau site-uri web. 


Aceste cunostinte ii ajuta sa gandeasca logic, sa isi dezvolte creativitatea, capacitatea de intelegere si de analiza dar si lucrul in echipa. 


Let's change the world together !  Tehnologia face parte din viata copiilor nostri. Haideti sa-i incurajam sa o foloseasca intr-un mod responsabil si creativ! 

“Pentru a ne adapta la standardele noii generatii, este esential sa utilizam tehnologia in educatie si sa transformam invatarea intr-o joaca, prin intermediul careia copilul sa isi foloseasca inteligenta si imaginatia!” - ALIN CHIRIAC - CEO & FOUNDER ADFABER 


Beneficii 
- EXPERIENTA - Unul dintre cele mai bune cluburi private de programare pentru copii din Bucuresti si accesul la cursuri testate cu peste 2500 de copii.

- CURSURI INTERACTIVE - Accesul la cursuri de programare interactive, bine- structurate si testate in functie de varsta si nivel de cunostinte al copilului. 


- Site resurse parinti - Pagina web dedicata exclusiv cursului, fotografii si videoclipuri cu copiii, resurse pentru parinti si pentru cei mici si un raport de final de an 


- Feedback constant pentru parinti in ceea ce priveste evolutia fiecarui copil. 


- TRAINERI SPECIALIZATI - Predarea se realizeaza de catre traineri specializati in domeniul IT 


- PREDARE MODERNA - Folosim educatia tip “Learning by Doing”, invatand prin joaca principalele notiuni de programare si dobandind skill-uri necesare si pentru celalalte materii tip STEAM – fizica, chimie sau matematica. 


Contact: codeschool@adfaber.org +4 0371 311 933 


 

Cod Produs: CodeSchool Ai nevoie de ajutor? 0749.273.854
  • Descriere
  • Video
  • Review-uri (0)

PROGRAMĂ 
Completează-i cunoștințele, pregătește-l pentru viitor! 

1. Securitatea pe internet 
Discuții libere și proiecții video despre viruși, site-uri și jocuri care pot afecta securitatea.
Vârsta: 8 - 16 ani 
Salut, eu sunt computer-ul tău! 
Programare pe tabletă 
Copiii învață programare vizual pe tabletă, prin intermediul jocurilor, îmbinând elemente atractive precum animație, text și sunet. 
Durata: 1 lună Vârsta: 8 ani (începători) 

2. Cunoașterea generală a componentelor hardware ale unui calculator și înțelegerea modului lor de funcționare, precum și prezentarea câtorva elemente software. 
Scratch - Pot să programez! Programarea în Scratch îi ajută pe copii să învețe conceptele de bază ale programării – variabile, condiții, bucle, funcții. Aceștia înțeleg ce înseamnă conținutul multimedia – animație, text, imagine și sunet, învățând să își creeze propriile jocuri la un nivel mai avansat, să animeze propriile personaje și să își creeze propriile prezentări și proiecte creative. 
Durata: 6 luni Varsta: 8 - 11 ani 

3. Microbit Junior 
Copiii învață cum să scrie un program software (folosind un limbaj de programare vizual) pentru un dispozitiv hardware (plăcuța Microbit). Astfel, ei reușesc să-și creeze simple joculețe în care se aprind leduri sau se execută diverse instrucțiuni atunci când se apasă pe un buton sau când se mișcă plăcuța. 
Durata: 2 luni Varsta: 8 -11 ani 


4. Gândire Computațională 
Prin intermediul blocurilor de tip drag & drop, copiii învață bazele programării, reușind să-și dezvolte o gândire logică și creativă. Aceștia își pot crea propriul joculeț Flappy Bird, pot anima un personaj și își pot crea propria poveste sau prezentare pe platforma Code Studio. 
Durata: 4-8 luni, în funcție de nivelul copilului Vârsta: 8-11 ani 

5. AppInventor 
Cu App Inventor copiii învață să își construiască propria aplicație de mobil pentru Android. Platforma utilizată este similară cu Scratch, cu mențiunea că instrucțiunile sunt mai complexe. Astfel, copiii își vor aprofunda noțiunile de bază din programare (variabile, condiții, bucle, funcții) în cadrul editorului de blocuri, dar își vor exersa și abilitățile de design pentru a crea o aplicație cât mai atractivă. 
Durata: 6 luni Varsta: 9-16 ani 

6. Programare cu roboți Edison . Copiii învață cum să programeze primul lor robot pentru a-l face să urmărească linia, să se dueleze cu alți roboți, să pornească la bătaia din palme sau la lumină etc. Pentru a realiza toate aceste aplicații, ei învață cum să-i programeze toate componentele, de la micro-controller (“creierul lui Edison”) până la cel mai mic senzor. 
Durata: 2 luni Varsta: 9 - 16 ani 

7. HTML, CSS, JavaScript 
Copiii învață cum să-și creeze propria pagină web în HTML și cum să dețină controlul absolut asupra acesteia. Modulul CSS include noțiunile de bază de grafică web, precum proprietățile pentru text, cele pentru font, culori, fundal și temă. În cadrul modulului de JavaScript, copiii învață cum să-și facă pagina web să fie dinamică (de exemplu, să se execute diverse instrucțiuni atunci când se apasă pe un buton). 
Durata: 8 luni Varsta: 9 -16 ani 

8. Python 
Python este un limbaj de programare foarte folosit în întreaga lume, el fiind prezent în multe jocuri, dar și în platforme precum Spotify, Netflix, Youtube sau Google. În cadrul acestui modul, copiii învață cum să folosească cele mai importante structuri de date (variabile, liste, tuple s.a.), dar și instrucțiunile decizionale, repetitive etc. 
Durata: 5 luni Varsta: 12 - 16 ani 

9. Grafică Python 
În cadrul acestui modul, copiii își folosesc cunoștințele de Python, dar și talentul creativ pentru a implementa interfețe grafice în Python. Acestea pot fi folosite pentru aplicații interactive, dar și jocuri complexe. 
Durata: 5 luni Varsta: 12 -16 ani 

10. C++ 
C++ este un limbaj de programare foarte complex, în care se pot implementa atât algoritmi de inteligență artificială, cât și servere, rețele de telecomunicații etc. Astfel, a fost mult timp unul dintre cele mai folosite limbaje de programare la nivel mondial, iar în prezent este studiat în majoritatea liceelor din România. Spre deosebire de Python, acesta are o sintaxă mai complexă și mai greu de utilizat, dar copiii reușesc să își fixeze noțiunile de bază de programare în cadrul cursurilor noastre. 
Durata: 6 luni Varsta: 12-16 ani 

11. Robotică - Arduino 
Copiii învață cum să folosească o plăcuță Arduino pentru a-și construi și programa propriile dispozitive ce au aplicații în viața de zi cu zi. Câteva exemple ar fi: un dispozitiv de udat plantele, un dispozitiv de hrănit animalele, un semafor etc. 
Durata: 2 luni Varsta: 12 - 16 ani 

12. Introducere în Java (Alice3) 
Copiii se familiarizează cu limbajul de programare Java, utilizând platforma Alice 3 - un program distractiv ce îi ajută să învețe bazele programării folosind personaje ce interactionează într-un mediu virtual. 
Durata: 2 luni Varsta: 12 -16 ani 

13. Microbit Master

Copiii învață cum să scrie un program software (scris integral de mână, fără blocuri ajutătoare) pentru un dispozitiv hardware (plăcuța Microbit). Astfel, ei reușesc să-și creeze propriile jocuri, aprinzând ledurile de pe plăcuță în diverse combinații sau executând multiple instrucțiuni atunci când se apasă pe un buton sau când se mișcă plăcuța.

Durata: 4 luni Varsta: 9-16 ani


 

Scrie un review


Suport clienti 9:00 - 18:00

0749.273.854 contact@edumarket.ro
close

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!